15 mars, 2012

Layout x 4 från Linköpings scrap

Den första layouten jag gjorde på scrapträffen var utifrån en skiss. Jag använde foton från en härlig bandydag i februarisolens sken. Min utmaning till mig själv är att inte göra för "puttenuttiga" sidor när jag har kort på sonen, så sidan blev rätt enkel, trots liiiite glitter på snöflingorna.

The first layout I did at the scrap event was inspired by a sketch. I used pictures from a lovely sunny winterday at the bandy arena. My challenge to myself is to not make the LO´s of my son too cute, so I made this one simple. Although there is  some stickle at the snowflakes.



Grabbar på hal is!/Youngsters at thin ice!




Utmaning nr 2 var att använda papper från sitt kit. Jag tänkte göra en stor splash i högra hörnet men korken föll av och det blev en väldigt massa färg istället. Men som någon sa: "misstag väcker kreativiteten". Det behövde ju inte bli fel, bara lite annorlunda :) Bilderna är från en hundutställning vi var på i februari. Domaren gav både ris och ros. Slutbedömningen blev "very good".

Challenge no 2 was to use papers from the kit. I was going to make a big splotch but the cap fell off and there was a lot of paint instead. Well, as someone said, "mistakes wakes the creativity". It didn´t have to be wrong, just a little bit different :) The pictures are from a dog show we went to in February. We got the result "very good".



Den tredje LO´n är en scraplift. Här fick min yngsta ballerina stå i fokus. 
The third LO is a scraplift. Here is my youngest ballerina in focus.



Den sista utmaningen var att använda masker. Jag hade precis hunnit få en leverans från USA med scrapgodis. Bl.a. masker från Tattered Angels. Här använde jag "Iron works". Fotot är på mig och min barndomsvän som jag träffade i somras för första gången sedan 1985. 

The last challenge was to use masking. I just got a delivery from USA wih some scrap goodies, and there was also some misting tool stencils from Tattered Angels. I choose to use "Iron works". The picture is of me and my childhood friend. We met last summer for the first time since 1985. The title is "we found the way back to each other"




1 kommentar:

LottaJ sa...

Hej Lotte!
Jätte fina alster du har gjort!! Hoppas vi ses i Sturefors snart!!

Kram
LottaJ