07 april, 2011

Grattis på födelsedagen! /Happy Birthday!

Idag fyller min yngsta dotter 6 år! Morgonen firades med sång och paket. Kortet hon fick gjordes i all hast på kvällen innan och jag tror att hon gillade innehållet mest. En biljett till Disneyland, Paris, i sommar! De härliga papperen kommer från "little girl". Eftersom det blev en del prickar på kortet så låter jag det bli mitt bidrag i Katie´s "Polka Dots R Pretty" Challenge 


Today is the 6th birthday of my youngest daughter! We celebrated in the morning with song and presents. I made her a card the evening before, I think she enjoyed the content of it most; a ticket for Disneyland, Paris! The lovely papers are from "little girl". As it turned out to be some polka dots at the card I decided to share it in Katie´s "Polka Dots R Pretty" Challenge .


 Insidan: / The inside:



För ett par dagar sedan firade vi en kompis till sonen. Jag gjorde det här kortet till honom.
A few days ago we went celebrating a friend to my son. I made this card for him.


Häromdagen fick jag veta att jag vann Tante Käthes påskkortsutmaning! Idag kom det ett brev fyllt med små godbitar. Jätteroligt! TACK!
The other day I found out that I won Tante Käthes easter card challenge! Today I recieved a letter filled with goodies. THANKS!



1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, hoppas Isabelle gillar mitt kort som jag skapat till henne!
Tror jag det, att hon gillade biljetten, fota mkt, så du kan göra massor med LO:s!
Kul att vinna en challenge, ska bli kul att se vad du hittar på med dem!
Kanske jag kan inspirera när du tittar i min skaparhörna imorgon!
Kram från Tanja