27 september, 2011

Är vi framme snart? / Are we there yet?

Mitt bidrag till Svensk Scrapbookings septemberskiss blev en rensning bland alla papper. Jag har lovat mig själv att göra åt en del av det jag har hemma, innan jag handlar mer. Fotot tog Paulina på sig själv i somras när vi åkte genom Danmark, på väg mot Frankrike, med husvagnen på släp. Jag följde skissen rätt över utan några större utsvävningar då jag tyckte att mönstren på papperen räckte som prydnad.

This is my take of the September sketch from Swedish scrapbooking. I used papers and left overs as I have promised myself not to buy more until I have used the most of what I have at home. The photo was taken by Paulina herself this summer when we were driving through Denmark, on our way to France, with the caravan behind the car. I followed the sketch without too much "outside the box" as I thought the patterned paper was enough.

Min layout: / My layout:

och skissen: / and the sketch:

Inga kommentarer: