28 september, 2011

du och jag / you & me

Jag använde de underbara papperen och dekorationerna från PRIMA som jag fick av Tanja i våras (läs om det här) och resultatet blev en layout i vintage-stil. Fotot på min man  och vår yngsta dotter är taget i påskas när vi var i Nunnedalen på Öland. Detta är mitt bidrag till "U is for undies (lace)" i MSW's ABC-crop.

I used the lovely papers and decorations from PRIMA that I got from Tanja last spring (you can read about it here) and the result is a layout in vintage-style. The photo of my husband and our youngest daughter is taken last easter when we were in the "Valley of nuns" at the island Öland. This is my take of the "U is for undies (lace)"-challenge at MSW's ABC-crop.





detaljer / details


1 kommentar:

tanja sa...

jag visste väl att det skulle bli vackert! :)kul att se din tolkning av materialet!