07 september, 2011

Vintage i starka färger / Vintage in bright colours

Här kommer min tredje layout till Designats cybercrop. Utmaningen var att scrappa en layout med svartvitt foto och färgglada papper. Jag tog en serie med svartvita foton på äldsta dottern när hon var 3 år, ett av dem fick det bli.

Here is my third layout for Designats cybercrop. The challenge was to scrap a layout using a black and white photo with bright colourd papers. I took some pictures of my eldest daughter when she was about three years old. I chose one of them.

en ängel full av bus / an angel full of trick



Fjärilarna stansades ut med min älskade Martha Steward-punch, stenarna värmdes på med " i-rock"-värmaren jag vann från Imaginisce i våras.

I used my beloved Martha Steward-punch for the butterflies and the glam rocks was hot-fixed with my i-rock tool that I won from Imaginisce last spring.


Jag valde även att stämpla en del av titeln samt några fjärilar på andra sidan. Det lilla hjärtat fick bara vara där för att jag tyckte det var så sött :)

I stamped some words in the title and some butterflies. The little heart is placed there just because I think it is so cute :)

 Lämna gärna en kommentar innan du går vidare / Please, leave a comment before you leave
:o)

Inga kommentarer: