27 februari, 2012

födelsedagskort och djungelkalas /birthday card and jungle party

Snart fyller sonen 14 år. Jag tror knappast att han är intresserad av att läsa min scrapblogg. Jag tror inte ens att han vet att den existerar. Så därför vågar jag visa kortet jag gjorde även om han inte har fått det än. Inspirerad av MSW´s dag 12-skiss som jag vände. Jag använde min lilla hund-die som jag tycker är så söt och överblivna scraprester.


My son is soon 14 years old and I made this card for him. Inspired by the day 12-sketch att MSW. I used my little dog-die that I think is really cute and scrappy leftovers.



Den lilla hunden fick även vara med på en layout med bilder från yngsta dotterns 6-årskalas med djungeltema. Här kikade jag på skiss nr 15 innan.

I also used the little dog at a layout about my youngest daughters 6th birthday party with a jungle theme. Using sketch 15.



Inga kommentarer: