09 februari, 2012

Summer days

Ute faller snön och det är 7 minusgrader. Jag får erkänna att jag längtar en hel del efter sommar och sol. Men om inte solen vill komma till mig får jag väl istället drömma mig tillbaka. Jag fann en härlig sommarbild på Isabelle som håller på att bli insmord med solskyddsspray på stranden. Den tillsammans med färgglada sommarpapper och stickers från Echo Park, inspirerad av den åttonde skissen i MSW´s sketch-a-thon resulterade i den här layouten. Och med vitt cardstock passade den ju även in på "Debs white background-challenge".

The snow is falling and it is about -7 degrees Celcius outdoors. I have to admit that I am reaaly longing for summer and sun. But as the sun won´t come to me I just have to dream away instead. I found this lovely summer memory of my daughter Isabelle, going to get some spray for sun protecting on the beach. This picture together with summer papers and stickers from Echo Park, inspired by Sketch-a-thon´s day 8-sketch, gave this result. And with the white cardstock it suits well in  "Debs white background-challenge".







1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Jätteläcker!!! Och att du använt mina favvispapper gör ju inte saken sämre. ;)