06 februari, 2012

Dags för Sketch-a-thon igen!

Jag har verkligen försummat den här bloggen den sista tiden. Livet har haft annat för sig. Jag har scrappat en del men inte hunnit/orkat/kunnat ladda upp och skriva om det. Har tagit de senaste bilderna med mobilen och de blir tyvärr inte så bra. Nu är det dock dags för "sketch-a-thon" igen på My Sketch World och för att kunna delta och tävla om alla suveräna priser måste ju bilderna laddas upp. Och då kan jag ju även få upp dem här!

Dag 3 skissen kombinerade jag med Malins splish/splash-utmaning. Dvs att använda färg och splash. Jag använde papper från Jillibean Soup som jag tyckte passade bra till fotot. Tyvärr är färgåtergivningen usel, LO´n är mer turkos och inte så blekdassig som på bilden.


Skissen för dag 5 var en skiss för kort. Jag vände den ett kvarts varv och använde papper från Majas design:


Nu hoppas jag att jag kommer att bli duktigare på att uppdatera. Kommentera gärna så blir det mer motiverande att skriva :)

Inga kommentarer: