01 mars, 2011

Ett påskkort / An eastercard



Jag kunde inte låta bli, fast det är långt till påsk. Jag köpte underbara papper ur kollektionen "Sagan om våren" från Pion Design förra veckan på Designat. Jag var ju tvungen att testa att göra något direkt så det blev ett påskkort :) Då Tante Käthe har lagt ut en kortutmaning om just påskkort på MSW så hoppar jag på utmaningen med det här kortet.

I know it is a while before the easter is here, but I couldn´t resist the wonderful papers "Fairytale of spring" from Pion Design. I just had to buy some of them last week at the local scrapstore, Designat. And I just had to use them at once :) As Tante Käthe just came up with a easter card challenge at MSW, I will join that challenge with this card.





6 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska ju också börja med påskkort, kanske för att locka fram våren???
har du använt tårtpapper, eller hur fick du till det vita med mönster?
Hoppas vi hinner gå och shoppa lite nästa helg, vill också ha så fina papper!!!

Anonym sa...

ööö, varför blev det anonym??? det var ju "Tanny" som skickade en kommentar...)

Majo sa...

This is a beautiful creation Lotte! Thanks so much for mentioning me on your site!

Hugs
Majo

Anneli sa...

Tack för kommentaren i min blogg blev så glad.
Åååå vilket vackert kort du har gjort!
Pysselgummans mönster papper är helt underbara jag bara älskar dessas papper!

KramA nneli

Kimsan sa...

Härligt påskkort!

Charlotte sa...

Tack för era fina kommentarer, de gör mig jätteglad!
Ja, det är ett tårtpapper jag använde, eller rättare sagt ett kakpapper :)