01 mars, 2011

Jag hann! / I caught up!

Mina sista layouter till Sketch-A-Thon är nu färdiga. Slutdatum är 3 mars, så vill du vara med finns det fortfarande lite tid kvar. Dag 16 blev en LO med titeln 10-11-12 13:14, som visar vad jag och yngsta dottern gjorde nämnda datum och klockslag. Dag 20 skissen blev en LO med bilder från underbara Island igen.

My last layouts for Sketch-A-Thon are now finished. The deadline is March 3rd, so you still have a chance to join! The sketch for day 16 became a LO with the title 10-11-12 13:14, showing what my youngest daugheter and I was doing that date and time (yy-mm-dd). Day 20 became a LO with photos from wonderful Iceland again.

Skissen dag 16:  The sketch for day 16:

Min LO:  My LO:



Och till slut den 20:e skissen:  And finally sketch number 20:


Jag vände skissen. Utmaningen var att byta ut blommorna mot något annat. 
I turned the sketch. The challenge was to replace the flowers with something else.




1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Jättefina! Och grattis till att ha hunnit med alla. :) Själv har jag en LO kvar att göra, men den *borde* jag kunna göra under dagen - hoppas jag.