08 februari, 2011

Lite gammalt, lite nytt / Something old, something new

Eftersom jag jobbade igår hade jag inte tid att scrappa. För att det ändå ska bli lite fler bilder i den här bloggen har jag valt ut fem av mina favoriter. Inte så svårt med tanke på att jag bara har gjort runt 25 stycken layouter :D

As I worked yesterday there was no time for scrapping. To get some pictures in the blog I choose five of my favourites. It was not that difficult to choose as I have only done about 25 layouts :D

Jag börjar med "ÖKEN". Här ville jag få en maskulin LO, därav färgvalet. Jag jobbade efter en sketch med många roliga detaljer, som bl.a. nervikta hörn och cirkeln.  

I start with "DESERT". I wanted to get a masculine LO, that is why I choose those colours. I worked with a sketch with a lot of fun details, such as the turned-down corners.



Inspirerad av Novembers layout-sketch på My Sketch World gjorde jag en somrig LO om min yngsta dotters besök hos mormor och morfar förra sommaren. Hon hittade en egen liten favoitplats.

Inspired by November layout-sketch at My Sketch World I made a summery LO about my youngest daughters visit at her grandparents last summer. She found herself a little favourite place.



På höstlovet var jag och sonen i London. En dag åkte vi till Kings Cross Station för att leta reda på Platform 9 3/4. Den här LO´n gjorde jag inspirerad av teglet på väggen och de runda tunnelbaneskyltarna. Texten till bilden är skriven på en flärp som är gömd bakom fotot.

At the Autumn-holiday me and my son went to London. one day we went to Kings Cross´Station to find Platforn 9 3/4. This LO was made, inspired by the bricks on the wall and the round underground-signs. The journaling is hidden behind the photo.



Den fjärde LO´n som jag valde är en helt enfärgad LO, som jag också gjorde för en utmaning på MSW.
Det finns inget vitt eller svart, bara nyanser av grönt. Fotot föreställer vår valp Dora.

The fourth LO I choose is a monochromatic Lo, wich I also made for a challenge at MSW. There is nothing white or black, just shades of green. In the picture you can see our puppy Dora.



Och till slut tänkte jag visa en LO inspirerad av Januari månads skissutmaning på Svensk Scrapbookings hemsida.Jag hade väntat länge på att få göra en LO om när jag står framför Eyafjallajökull, helt ovetandes om vad som ska komma att hända fem månader senare.
Fimally i wanted to show you a LO inspired by January Sketch Challenge at Swedish scrapbooking website. I have long been waiting to make a LO about me standing in front of Eyafjallajökull, completely unaware of what is going to happen five months later.

1 kommentar:

Majo sa...

You picked 5 very fine Layouts! One more beautiful than the other! My favorite is the one with the "Wauzi" (dog).

Good to see you on my blog!

Majo