25 februari, 2011

Redo för scenen och en krokodil / Ready for the stage and a crocodile

Här är två LO´s till som jag gjort utifrån MSW´s Scetch-A-Thon-skisser, dag 14 och dag 18. Utmaningen för dag 14 var att göra en LO om någon eller något som man älskar. Jag valde min yngsta dotter när hon ska vara med på sin första balettuppvisning "Askungen" som en magis fé. Skissen ser ut såhär:

Here are two LO´s that I made from MSW Sketch-A-Thon-sketches, day 14 and day 18. The challenge for day 14 was to make a LO about someone or something that you love. I choose my youngest daughter when she was about to dance at her very first ballet performance "Cinderella" as a magic fairy. This is how the sketch looks like:

Och så här blev min LO. Jag använde papperen "Dancing Girl" från Fancy Pants Designs. Det kändes som ett matchande tema :)

And this is my LO. I used the papers "Dancing Girl" from  Fancy Pants Designs. I thought it was a matching theme :)

Skissen för dag 18 såg ut så här:
The sketch for day 18 looks like this:




Jag gjorde en LO från när vi var i Egypten. Efter en kameltur genom öknen kom vi till en nubisk by där vi bl.a. fick hälsa på en livs levande krokodil! Liten var den men den hade rappa käftar. Titeln kändes självklar :) Utmaningen var att använda metall. Jag använde 7 st brads och en metallknapp.
I made a LO about our trip to Egypt. After a camel ride through the desert we arrived at a nubic village where we among other things hade the chance to see a real crocodile! Well, maybe it was tiny, but it had rapid jaws. The title is taken from a song for children about how I just met a crocodile. The challenge was to use metal. I used 7 brads and a metalbutton.

Inga kommentarer: