06 februari, 2011

Välommen/Welcome

Idag startar jag en ny blogg för att kunna visa mina scrappade alster. Jag börjar med att visa kortet jag gjorde idag till My Sketch World´s "Sketch-A-Thon"-tävling, dag 6.

Jag använde överblivna blandade papper, embossade framsidan och stansade ut det fyrkantiga hålet med hjälp av min cuttlebug. Jag dekorerade med en blomma och rhinestones. Inuti kortet satte jag en utstansad och embossad blomma och klistrade fast ordet TACK! i mitten av den, för att inte användningsområdet inte skulle begränsas till Alla hjärtans dag. Alla har vi väl någon att tacka för något? Jag vet vem som ska få det här kortet av mig. Är du intresserad av att se på mina tidigare alster är du välkommen till min andra blogg.

Today I start a new blog to show my scrapped creations. I begin by showing the card I did today for MySketch World ´s "Sketch-A-Thon"-crop, day 6.
 

I used leftover papers, embossed the front och punched out the square hole with my Cuttlebug. I decorated with a flower and rhinestones. Inside the card I put a embossed die-cut flower and put the word "THANK YOU!" in the center of it. I didn´t want it to be limited to Valentine's Day. Don´t we all have somenone to thank for something? I know who I want to give this card. If you are interested in my earlier creations you can visit my old blog.



1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Tack så jättemycket för just det kortet! :)